KONTSUMOA (2. ATAZA)
2.ataza:
IKERKETA
1go
atazan MOTIBAZIOA landu eta gero, 2.honetan IKERKETA garatuko dugu.
GOGORATU
maiatzaren 15ean euskal CONFINTa izango dela eta ikasturtean zehar CONFINT
metodologiaren faseak garatzen ari garela:
· - Motibatzea (1. ataza, abenduan)
· - Ikertzea
(errealitatea ezagutzea; 2. ataza, urtarrilean-otsailean)
· - Aldaketak irudikatzea – alternatibak planteatzea (helburuak,
erronkak... ekoantsietatea saihestea) (3. ataza, martxoan)
· - Jardutea (4.ataza, maiatzean)
· - Ordezkariak aukeratzea (Euskadiko CONFINTen)
· - Hezikomunikatzea (4. ataza, maiatzean)
· - Ebaluatzea (prozesua eta aldaketa) (4. ataza,
maiatzean)
Ikerketa
egiteko nahi duzuen gaia aukeratu dezakezue (beti kontsumoarekin lotuta)
eta horretarako baliabide asko eskaintzen dizkizuegu ikastetxe bakoitzaren
interesak, ibilbidea, egiturak, lehentasunak, ezaugarriak etab. desberdinak
direlako.
Baliabide
hauek proposamenak baino ez dira, alegia, egokitu, aldatu edo beste batzuk
erabil ditzakezue.
Gogoratu
2. fase honen helburua ez dela alternatibak planteatzea (hori 3.fasean egingo dugu),
baizik eta aukeratutako gaiaren errealitatea ezagutzea, ikertzea eta
aztertzea.
Horretarako,
hainbat tresna erabil ditzakezue (batzuk materialetan dituzue), hala nola
inkestak, elkarrizketak, behaketa, irakurketak, bideoak...
Benetako
materialekin eta testuinguruetan ikertzera animatzen zaituztegu
(supermerkatuetan, merkatuetan, dendetan, haiek eta lankideek daramatzaten
arroparen etiketak edo materialak aztertzea, fakturak...) gehien interesatzen
zaizuena ikertu!
BALIABIDEAK
·
Kontsumo eta elikadura iraunkorra. Informazio-gida (pdf, 315 kB).
·
Bioaniztasuna eta kontsumoa. Informazio-gida (pdf, 381 kB).
·
Elikadura eta baliabide naturalak. Informazio-gida (pdf, 296 kB).
·
Kontsumo iraunkorra: ura, hondakinak eta energia aurrezten.
Aztarna ekologikoa. Informazio-gida (pdf, 238 kB).
·
Mugi zaitez zure hirian barrena. Informazio-gida (pdf, 246 kB).
·
Klima-aldaketa. Informazio-gida (pdf, 345 kB)
·
Lehorreko ekosistemen bizitza. Informazio-gida (pdf, 535 kB)
· Aberastasun erlatiboa, probrezia
erlatiboa
· Gazteen
droga kontsumoaren «polarizazioaz» ohartarazi dute
· Zergatik
kontsumitZen dugu?
· ....
·
Lana
amaitu eta gero guri bidali (iraes21@berritzeguneak.eus) eta blogean argitaratuko dugu (gogoratu ikasleek aukeratuko behar dutela
komunikatzeko era: bideoak, audioak, kartelak, PPTak...)
Bidali
dezakezue otsailaren 29ra arte.
Animo eta eskerrik asko zuen inplikazioagatik!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Zure komentarioa, iritzia, proposamena... hemen idatz dezakezu: