2022-2023 IKASTURTEA
- IRAES 21 Ikastetxeen Sarea Eibar 2022-09-23 Akta
- bilerako ppt-a
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2022-23- lan ildoak
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2022-23 Kronograma
2021-2022 IKASTURTEA
- IRAES 21 Ikastetxeen Sarea Eibar 2021-09-24 akta
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2021-2022 lan ildoak
- Lan ildoen segimenduen txostena 2020-12-20
- IRAES 21 Ikastetxeen Sarea. Segimendu bilera 2022-02-01 akta
- IRAES21 Ikastetxeen Sarea. 2021-22 ebaluapena
2020-21 IKASTURTEA
- IRAES 21 Ikastetxeen Sarea Eibar 2020-09-25 akta
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2020-21 lan ildoak
- IRAES 21 Ikastetxeen Sarea 2020-21 ebaluapena
2019-2020 IKASTURTEA
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2019-2020 akta
- IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2019-2020 lan ildoak
2015-16 IKASTURTEA
HELBURUAK
Iraes21 2015-16 Helburu eta
lan proposapenei hurbilpena
Proposatutauko helburuak
|
Garatzeko ideiak
|
1.-KOMUNIKAZIOA:
a) Iraesetik datozen proposapenak etapa guztietara zabaltzea b) EA21ko koordinazio bileretan IRAES sarearen berri eman |
·
Lana denok egin
behar
·
Iraes taldeak
zabaldu
·
Ikastetxeetako webguneak
IRAESeko bitartekaria bihurtu.
·
EA21 Koordinazio
bileretan
·
Ikastetxe barruan
IRAES bloga zabaltzea, berriak ematea…
·
Ikasleak beraiek
izatea esperientzia berri ematen dutenak
|
2.- EBALUAZIOA:
a) Ebaluaziorako tresna amankomuna sortzea |
[Ez dago
ekarpenik, Ingurugelatik egingo dugu bat]
|
3.- PARTAIDETZA:
a) Partaidetza handitu (gurasoak) b) Udal inplikaziko maila handitu c) ESenRED eta LTCP sareetan parte hartzea* |
·
Gurasoek dituzten
beharrak identifikatzea eta interes horietatik parte-hartzea
·
Sarea izan
daiteke tresna egokitua, sarearen garrantzia azpimarratu udalekiko
harremanetan
·
Kontziente egin
beste sare batzuetan era parte hartzen dugula.
|
4.- IKASLEAK
a) Ikasleen autonomia eta protagonismoa areagotzea IRAES sarean |
·
Bloga jarraitu.
Confint jarraitu.
·
LHkoentzat
proposamen ezberdinak egin.
·
Lan proposmenak
oso gidatuak eta behar den denbora egokia izatea.
·
Ikaseen
partaidetza gehitzeko asmoz belaunaldien arteko harremanak eta hartu emanak
areagotzea proposamenetan.
·
Bideratuta eta
epe malguak erabiltzea, aurreko ikasturtean egin den bezala.
·
Lan proposamenak
inguru hurbilekoak izatea edo gaiak ikasleen interes hurbilekoak izatea.
·
Ikasleen ardurak
ondo banatzea.
·
Lana talde
txikietan –komisioak- antolatzea.
·
Estatuko Confint-ari
buruzko erreflexioa egitea, hobekuntzak proposatzeko.
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Zure komentarioa, iritzia, proposamena... hemen idatz dezakezu: