IRAES 21 IKASTETXEEN SAREA taldeko dokumentuak

 
 
2022-2023 IKASTURTEA

2021-2022 IKASTURTEA 
  • IRAES 21 Ikastetxeen Sarea  Eibar 2021-09-24 akta
  • IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2021-2022 lan ildoak
  • IRAES 21 Ikastetxeen Sarea. Segimendu bilera 2022-02-01 akta
  • IRAES21 Ikastetxeen Sarea. 2021-22 ebaluapena
 
2020-21 IKASTURTEA 
  •  IRAES 21 Ikastetxeen Sarea  Eibar 2020-09-25 akta
  •  IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2020-21 lan ildoak
  •  IRAES 21 Ikastetxeen Sarea 2020-21 ebaluapena
 
2019-2020 IKASTURTEA

  • IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2019-2020  akta 
  • IRAES 21 Ikastexeen Sarea 2019-2020 lan ildoak
 
 
 
2015-16 IKASTURTEA 
HELBURUAK

Iraes21  2015-16 Helburu eta lan proposapenei hurbilpena

Proposatutauko helburuak
Garatzeko ideiak
1.-KOMUNIKAZIOA:

a)      Iraesetik datozen proposapenak etapa guztietara zabaltzea

b)      EA21ko koordinazio bileretan IRAES sarearen berri eman
·         Lana denok egin behar
·         Iraes taldeak zabaldu
·         Ikastetxeetako webguneak IRAESeko bitartekaria bihurtu.
·         EA21 Koordinazio bileretan
·         Ikastetxe barruan IRAES bloga zabaltzea, berriak ematea…
·         Ikasleak beraiek izatea esperientzia berri ematen dutenak
2.- EBALUAZIOA:

a)      Ebaluaziorako tresna amankomuna sortzea
[Ez dago ekarpenik, Ingurugelatik egingo dugu bat]
3.- PARTAIDETZA:

a)      Partaidetza handitu (gurasoak)

b)      Udal inplikaziko maila handitu

c)       ESenRED eta LTCP sareetan parte hartzea*
·         Gurasoek dituzten beharrak identifikatzea eta interes horietatik parte-hartzea
·         Sarea izan daiteke tresna egokitua, sarearen garrantzia azpimarratu udalekiko harremanetan
·         Kontziente egin beste sare batzuetan era parte hartzen dugula.
 4.- IKASLEAK

a)      Ikasleen autonomia eta protagonismoa areagotzea IRAES sarean
·         Bloga jarraitu. Confint jarraitu.
·         LHkoentzat proposamen ezberdinak egin.
·         Lan proposmenak oso gidatuak eta behar den denbora egokia izatea.
·         Ikaseen partaidetza gehitzeko asmoz belaunaldien arteko harremanak eta hartu emanak areagotzea proposamenetan.
·         Bideratuta eta epe malguak erabiltzea, aurreko ikasturtean egin den bezala.
·         Lan proposamenak inguru hurbilekoak izatea edo gaiak ikasleen interes hurbilekoak izatea.
·         Ikasleen ardurak ondo banatzea.
·         Lana talde txikietan –komisioak- antolatzea.
·         Estatuko Confint-ari buruzko erreflexioa egitea, hobekuntzak proposatzeko.






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Zure komentarioa, iritzia, proposamena... hemen idatz dezakezu: