asteazkena, abendua 22, 2021
Zumaiako ZUMAIENA ikastetxeko 1. lan proposamena
osteguna, abendua 16, 2021
LOIUko URDANETA ikastetxearen 2. lan proposamena
asteartea, abendua 14, 2021
SANTURTZIko SAN JOSE CARMELITAS IKASTETXEA
astelehena, abendua 13, 2021
Barakaldoko El REGATO ikastetxeko IRAES21 taldea
ostirala, abendua 10, 2021
osteguna, abendua 09, 2021
URNIETAko EGAPE IKASTETXEA
BERMEOko SAGRADO CORAZON IKASTETXEA
DONOSTIAko LA ANUNCIATA ikastetxea
asteartea, abendua 07, 2021
Donostiako NS de Aranzazu Jesuitinas ikastetxeko 2. lan proposapena
asteartea, azaroa 30, 2021
Loiuko Lauro Ikastolako Iraes 21 ikasleen taldea
Kaixo Iraes-eroak:
Lauro Ikastolako IRAES 21 ikasleen taldekideek agurtzen zaituztegu besarkada batez...
ostirala, azaroa 26, 2021
Azkoitiako BHI Iraes 21 ikasleen taldea
Kaixo!
Azkoitiako IRAES taldeko arduradunak gara DBH1, DBH2 eta DBH4. mailakoak. ZAkelak da gure taldearen izena eta gure planeta zaintzea da gure helburua.
Hemen gure aurkezpena
osteguna, azaroa 25, 2021
Bilbaoko Nuestra Señora del Carmen Iraes21 ikasleen taldea
Kaixo lagunak:
Agur bero batez, hemen bidaltzen dizuegu gure taldearen aurkezpena.
17 lagun garenez, GIH guztiak gauzatzea nahi ditugu, mundu hobea lortzeko.
Donostiako N.S. de Aranzazu ikastetxeko Iraes21 ikasleak taldea
Kaixo guztioi!
Hemen bidaltzen dizuet gure lehenengo lan proposamena. Ilusio handiz.
Aurten egoerak uzten baldin bagaitu hilabetean behin guttienez elkartzeko asmoa daukaugu zuekin egoteko...
ostirala, azaroa 19, 2021
2. LAN-PROPOSAMENA
LARRIALDI KLIMATIKOARI AURRE EGITEN IKASTETXETIK
Larrialdi klimatikoa guztion erronka da eta horri aurre egiteko duela egun gutxi Galsgow-en COP26 ospatu zen. Bertan herrialdeek hartutako konpromisoak ez dira nahikoak izango (“a fragile win” Alok Sharma.COP President)larrialdi klimatikoari aurre egiteko eta garrantzitsua da mehatxu global honen aurrean lokalki eragitea: herri, etxe eta ikastetxe bakoitzean hartutako neurriak ere zeharo garrantzitsuak dira.
Halaber, aurten Eskolako Agenda 2030 lantzen ari gara, eta bertan Garapen Iraunkorrerako Helburuak, horien artean, 13. helburua klima babesteko ekintza da.
Jarraian proposatzen dizuegun 2. erronka hau, ikastetxeari aldaketa klimatikoaren ikuspegitik begiratzea izango da. Zuen ikastetxeari begiratzen badiozue, zein da azaltzen den argazkia edo egoera?
- Zein izango litzateke ikastetxeko eremu edo ekimen interesgarriena, eredugarriena? Zein da ikastetxean dagoen gune kuttun hori, harro sentiarazten dizuen ekimena/praktika/gunea? Erakutsiko diguzue? Partekatuko diguzue?
- Eta beste aldetik, zein alderdi hobetuko zenituzkete?
Jakingo duzuenez, aldaketa klimatikoa gai ugarirekin dago zuzenki erlazionatuta: mugikortasuna, energia, kontsumoa, baliabide eta hondakinak, biodibertsitatea etab.
Laburbilduz, lan proposamen honetan, gehienez 10 diapositiba dituen aurkezpen bat egitea eskatzen dizuegu. Bertan, bi gauza azaldu beharko dituzue:
- Ikastetxearen egoera aztertzea, aldaketa klimatikoaren ikuspegitik.
- Ikastetxean eredugarria eta gustukoa duzuen gune/ekimena azaltzea.
Zuen lana ikusteko gogotsu gaude! Ekin!
______ COP 26 inguruan gehiago jakiteko…
asteazkena, azaroa 17, 2021
Bilbaoko Artxandapeko Iraes21 ikasleen taldea
Artxandape ikastolako IRAES 21 taldeko kideak agur bat bidaltzen dizuegu Bilbako bihotzetik, lehenengo lan proposapenaren erantzunarekin.
Ikasle konpromitituak gara eta hausnarketak ahalik eta zabalkunde handiena izan dezan proposamenak DBH guztira hedatuko ditugu.
Egibideko Iraes21 ikasleen taldea
Hemen gaude berriro Gasteizko Egibideko ikasle batzuk pozik eta lan egiteko prest!!!
Gure lehengo lanproposamena aurkezten gara.
osteguna, azaroa 11, 2021
Elorrio BHIko Iraes21 Taldea
Kaixo, hemen gaude, berriz, Elorrio BHIko ikasleak, aurtengo lehengoko lan proposamenarekin.
Ondo pasatzen dugun bitartean ikastea eta rtenbideak bilatzea
Jarraian atxikituko dizuegu gure nahiak eta nola aurkeztuko gara ikastetxean.
Agur bero bat.
IRAES21 Elgoibar Ikastolako NATURAZALEAK
Kaixo Iraeseroak,
Elgoibar Ikastolako Iraes taldeko arduradunak gara, LH5, LH6, DBH1 eta DBH2. mailakoak.
NATURAZALEAK da gure taldearen izena eta LURRA zaintzea da gure helburu nagusia.
Ikusi gure aurkezpena.
Planeta osasuntsu bat nahi dugu.
Animo!!!!!!
*Aurkezpena
IRAES 21 KURTZEBARRI
Urkulu Taldea
Oñati BHI Iraes 21 taldea Olatu txantxikuarra
KAIXO!
Olatu txantxikuarra IES Oñati BHIko Ingurumen eta Garapen Iraunkorreko Helburuen alde
borrokatzeko prest dagoen Batxi 1-eko sei ikasle aktibo eta jatorrez osatutako
taldea gara... zuekin lan egiteko prest
ostirala, urria 29, 2021
GAZTEEN V. CONFINT KONFERENTZIAN ADOSTUTAKO MANIFESTOA
Eskola eraldatuz, herriak eta hiriak eraldatzeko.
Lor daitekeen ametsa
Guadarrama, Madril
2021eko urriaren 3tik 6ra
Kausa honen alde jardun duten pertsona askoren ahots gutxi batzuk besterik ez gara. Hasteko, eskerrak eman nahi dizkiegu hau guztia posible egin duten erakundeei, gure ikastetxeetatik eta ESenREDetik hasita Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministeritzaraino; baita une honetan entzuten ari zaretenoi ere, eta, bereziki, egun hauetan laguntzen aritu zaigun talde osoari: bideratzaileei, irakasleei eta Guadarraman urriaren 3tik 6ra egin dugun egonaldian gurekin egon diren langile guztiei.Egun hauetan zehar, 69 ikasle egon gara Estatuko leku desberdinetako 10 sareren ordezkari gisa jardunean, gure proiektuak eta ideiak partekatzeko bilduta, eta mundu iraunkorrago baten aldeko pausoak emateko eta bideak irekitzeko asmoarekin.
Izan ere, arazoak identifikatzea da irtenbideak aurkitu ahal izateko arrakastaren gakoa.
Gero eta gehiago gara hiriguneetan bizi garen pertsonak. Beraz, etengabe sortzen doaz gure ongizateari eragiten dioten gaiak. Ikusiko duzuenez, arazo guztiak elkarlotuta daude. Adibidez, erabilera bakarreko objektuen gehiegizko ustiapena, plastikoaren gehiegikeria, hondakinen kudeaketan sailkapen eskasa eta hiru “erreen” gabezia (murriztu, berrerabili eta birziklatu) zeharo konektaturik daude. Dinamika bera jarraituz, hiriguneetan garraio publiko urria egoteak ibilgailu pribatuen gehiegizko zirkulazioa dakar, eta ibilgailu horiek guztiek kutsadura akustikoa eta argi-kutsadura eragiten dute, airearen kalitatean ere eragin oso negatiboak sortaraziz. Horrekin lotutako beste arazo batzuk berdeguneen soiltzea eta suntsitzea eta energia berriztagarriak behar beste ez eratzea dira. Jarraituz, esandakoari gehitu behar zaio sare sozialen potentziala alferrik galtzearena, atsekabetzen gaituzten arazo horiei guztiei buruzko desinformazioa eta ezjakintasuna areagotuz.
Zailtasun horiek nolabait gainditu ditugu, eguneroko ohituretan aldaketa txikiak eginik eta Estatuko hainbat tokitako ikastetxeen konpromiso eta laguntzarekin, eta ondorengo lerroetan aldaketa horien guztien artean esanguratsuenak aipatuko dizkizuegu.
- 3Rak ezarri ditugu.
- Eskolako menua berregituratu dugu, haragia gutxiagotuz, eta tokiko (km 0) produktu gehiago eskainiz.
- Uraren eta argiaren erabilera murriztu dugu.
- Teknologiaz baliatu gara ikastetxe iraunkorrago bat lortzeko.
- Gure ingurunea eraldatu dugu natu-gune zabalagoa izateko eta ikasleen bizikidetza eta osasuna hobetzeko.
- Ahaldundu egin gara, indarra hartu dugu, eta gure komunitatea inplikatu dugu.
Aldaketa sozioekologikoak lortu ditugu, ez bakarrik ikastetxeetan, baita gure herri, auzo eta hirietako biztanlerian ere.
Hemen zerbaitegatik bagaude, ekintzengatik da, eta ez hitzengatik. Era guztietara jardun dugu, aktiboki zein pasiboki.Ez da erraza izan, baina ez dugu inoiz amore eman. Denbora luzez atsedenik gabe lan egin dugu, baina hau oraindik ez da amaitu. Gure ingurune hurbiletik abiatuta, aldaketa gehiago egiten jarraitzeko konpromisoa hartzen dugu, gure planeta egunez egun hobetzeko borrokan.
Gure lehen helburua kalitatezko hezkuntza iraunkorra sustatzea da, eta horren gakoa ez dago nork egin behar duen, baizik eta nola. Praktika onen ohiko proposamenetatik urrundu nahi dugu; izan ere, erraz ahazten direla uste baitugu, eta asmo onez beteta dauden arren, errealitatearekin ez datoz bat askotan. Horregatik, gure konpromisoa eredugarria izatean oinarritzen den kalitatezko hezkuntza eskatzea da, eta ez teorian oinarritutakoa. Ez dira soilik txikienak gure laguntza behar dutenak, beste belaunaldi asko 3Rak zer diren jakin gabe hazi dira. Denok dakigu beharrezkoak direla, baina benetan badakigu nola gauzatu?
Horrenbestez, jakinarazi nahiko genuke gure esperientziak partekatzean konturatu garela hezkuntza dela guztiaren oinarria. Hurrengo adibide hau proposatzen dizuegu: denoi erakutsi digute gauero hortzak garbitu behar ditugula, eta hau ohitura bat bezala hartu dugun zerbait da. Ez al duzue uste gauza bera egin dezakegula honekin guztiarekin?
Heziketa arduratsua bultzatu dezagun jendeak herritar jasangarriak izaten ikasteko, konturatu daitezen planeta zaintzea ez dela txorakeria bat, biharkoa guk ereiten dugulako eta hobea izatea nahi baldin badugu ahal bezain pronto ekin behar diogulako. Hori dela eta, hezkuntza-materiala behar bezala digitalizatzeko eskatzen diegu gobernuei, irisgarritasun ekonomiko handiagoa izan dezaten, pertsona bakoitzaren ondareari laguntza ekitatiboak emanez.
Ez da ahaztu behar energia berriztagarrien politikak ezarri behar direla, behar diren eremu guztietan eta lehenbailehen.
Era berean, ezinbestekotzat ikusten dugu sortutako hondakin guztiak berrerabiltzeko modu berriak ikertzeko eskatzea.
Udalei, gainera, hirigunearen mapa eguneratzeko eskatu behar zaie, birziklatzeko gune guztien berri emanez, herritar guztien eskuragarri egon daitezen.
Ikusgarritasun handiagoa eskatzen dugu, bereziki gobernuen eskura dauden komunikabideen partetik.
Derrigorrezko irakasgai bat eskatzen dugu, gizartean oso onartuak ez diren interes komuneko gaiak jorratuko dituena.
Arropa generoaren arabera banatzearen aurka protesta egiten dugu, eta generoari dagozkion sailak kentzea.
Berrerabili ezin diren ontzien alferrikako fabrikazioa gutxituko duten ordenantzak ezarri nahi ditugu.
Erabiltzen ez diren espazioak berrerabiltzea eskatzen dugu, eraikinen eraikuntza sustatzeko ingurunea kaltetu gabe.
Beraz, baliabide naturalen alferrikako eta gehiegizko ustiapena saihestu nahi dugu.
Nazkatuta gaude entzuten ez gaituztelako, serio hartzen ez gaituztelako, eta etorkizuneko gazteria garela pentsatzearen eskusarekin inolako aldaketarik ez bilatzearekin.
Gazteok plastikorik ez dagoen etorkizun batean sinesten dugu, desberdintasunik ez dagoen etorkizun batean, non markek ez dituzten jende-multzoak mugiaraziko, ekintza arduratsuek baizik. Etorkizun hobea nahi dugu, baina guztiontzat nahi dugu eta, zuen lankidetzarekin, etorkizun hori gaur hasten da.
Orain ez bada, orduan noiz?
Gu ez bagara, orduan nor?
Guadarrama, 2021eko urriaren 6a.
ostirala, urria 22, 2021
1. LAN PROPOSAMENA
ONGI ETORRIAK 2021-22 IKASTURTEKO LANTALDERA!
Prest al zaudete, ikastetxeetako IRAES21 taldeak martxan jartzeko?
Hementxe duzue lehenengo lan proposamena:
Ikastetxean egin beharrekoa:
Urtero bezala, IRAES taldea osatu eta lan dinamika zehaztu beharko duzue: nortzuk zareten, noiz bilduko zareten, non etab.
Taldeari izen bat ipini beharko diozue eta pentsatu nola emango duzuen taldearen berri ikastetxean: txoko berdean, blogean, webean…
IRAES taldea blogean aurkeztu:
IRAES taldea blogean aurkeztu beharko duzue bi hiru diapositiben bidez (ppt, google aurkezpenak, etabar) eta bertan agertu beharko da:
- Taldearen argazkia edo irudia
- Taldearen eta partaideen izena
- Ikasturte honetan daukazuen nahiak edo itxaropenak.
- IRAES taldea ikastetxean nola aurkeztu duzuen
Zuen lanak bidali helbide honetara: 21iraes@gmail.com
ANIMO IRAESEROAK!!!
ERRONKA HANDIA DUGU AURRETIK
ostirala, urria 15, 2021
IRAES bilerako akta
Zelan zabiltzate?
Hemen duzue azkenik irailaren 24ko bilerako akta.
Milesker zuen ekarpenengatik, eta zuen lanagatik. Ondo izan!
astelehena, urria 11, 2021
V. CONFINT aren manifiestoa Nazio Batuetara iritsiko da
Hiri Foroaren amaiera-ekitaldiaren ondoren, Eduardo Moreno - ONU-Habitat Ezagutza eta Berrikuntza Saileko burua, CONFINT ikasleen ordezkaritzarekin bildu da, amaierako osoko bilkuran irakurritako manifestuan adierazi diren haur eta gazteen hausnarketen edukiarekiko errekonozimendua eta interesa adierazteko.
Eduardo Moreno jaunak txostena egiteko prozesuaz eta Guadarramako V. CONFINTen aurreko egunetan egindako gainerako jarduerez gazteei galdetu egin die.
Halaber, delegatuekin konpromisoa hartu du: manifestua NBE-Habitatera eramango duela, CONFINT ko gazteen laguntza izatea espero duelarik, errealitate iraunkor berri hori eraikitzeko.
V. CONFINTek duen ordezkaritza Espainako Hiri Foroan
Estatuko V. CONFINTeko ordezkaritzak urriaren 7an Sevillan egin zen Espainako Hiri Foroaren amaiera-ekitaldian parte hartu du.
Ordezkaritza 6 ikaslek osatu dute, 3 teknikari eta 2 irakasleek lagunduta.
Egunari hasiera emateko, Estatuko V. CONFINTen ondorioen lehen aurkezpena egin zen, manifestua irakurtzen dutelarik. Horrela, Eskola eraldatuz gure herriak eta hiriak eraldatzeko, amets hori posible da lelo pean egon den mahai inguruari bide eman zaio. Saioan plazaratu dira Guadarraman CONFINT galderei emandako erantzun eta gogoetak.
Horrela, desberdintasuna murrizteko eta hiri eta herrietako gizarte-kohesioa murrizten duten pobrezia-egoerei aurre egiteko hausnarketak mahai gainean jarri dira. Pertsonen osasuna bermatzeko hiri eta lurralde osasungarrien garrantzia ere nabarmendu da. Pertsona guztiak kontuan hartzeko eta pentsatzeko beharra planteatu da, beharrezko trantsizio ekologikoan bizitza erdigunetzat hartuta, eta horretara egokitu beharko dira arlo digitalean ere. Hiriak berritu eta eraldatu behar ditugu.
Goizeko bigarren une batean, Gizarte Zibilaren Batzarrean, ESenREDek parte hartu zuen, Cáritas, ONCE, GEA21, Hezkuntza Ministerioarekin batera.
CONFINT-aren delegaritzaren parte-hartzearen urrezko amaiera arratsaldean jarri da. Orduan, Eduardo Moreno - ONU-Habitat Ezagutza eta Berrikuntza Saileko buruarekin, Juan Espadas Sevillako alkatearekin eta Iñaqui Carnicero Colmenares Hiri Agenda eta Arkitekturako zuzendari nagusiarekin batera, jasangarritasunaren alde lan egiten duten gazteen eta haurren ordezkariek Espainiako Hiri Foroa itxi dute, V. CONFINTeko Manifestua modu solemnean irakurriz.
igandea, urria 10, 2021
V. CONFINT Guadarramako aldarrikapena
V. CONFINTean bilduriko ikasleen ordezkaritzak uste du garrantzitsua dela jakitea gazteek zeresana dutela giza hiriak beregiteko:
manifiesto castellano
V Estatuko CONFINT aren ekarpenak
(lanean)
Lau gai garrantzitsuri buruz lan egin dute CONFINT-ean
- Ekitatea eta Gizarte Kohesioa hiriguneetan
- Lurraldea, Hiria eta Osasuna
- Trantsizio ekologikoa eta hiri-eredua
- Eraldaketa digitala eta berrikuntza
Ondorioak eta proposamenak ordezkariek adostu dituzte eta komunikazio-tresnak zehaztu dituzte:
- Hitzaldiaren kontakizun grafikoa,
- Adierazpen musikala: hiri-RAP,
- adierazpen koreografikoa eta
- V CONFINTetik Hiri-forora zuzendutako manifiestoa.
Estatuko V. CONFINTaren arrakasta
CONFINTren helburua lau gai nagusiren inguruan hausnartzea, aztertzea eta proposatzea izan da, eskola eta lurralde konferentzien esperientziatik abiatuta:
- Ekitatea eta Gizarte Kohesioa hiriguneetan
- Lurraldea, Hiria eta Osasuna
- Trantsizio ekologikoa eta hiri-eredua
- Eraldaketa digitala eta berrikuntza
Hiri Agendaren Ministerioak urriaren 7an Sevillan egin den Hiri Agendaren aurkezpen-foroan gazte eta haurren iritziak, analisiak eta proposamenak aurkezteko egindako gonbidapenari CONFINTeko partaideek erantzun egin diote
CONFINT Hezkuntza eta Lanbide Heziketa Ministertzak ahalbideratu du Ingurumen Hezkuntzaz arduratzen diren lurralde-administrazioekin batera, erkidegoetako sailak edo aldundiak kasuan kasu.Inaugurazio-ekitaldian
parte hartu zuten Ministerioko Ebaluazio eta Lankidetzako zuzendari
nagusi M. Dolores López eta Silvia Velázquez, Zuzendariordetza Nagusiko
zerbitzuburuak eta Garraio, Mugikortasun eta Hiri Agenda Ministerioko
Sonia Hernández Partal jaunak.
ESenREDen Estatuko V. CONFINTerako zeuden itxaropen guztiek gainezka egin dute. CONFINT printzipioetatik, gazteek beste gazte batzuekin ikasten dute, gazteek gazteak aukeratzen dituzte, gure ikastetxeetako gazteek, bideratzaileen laguntzarekin, programa trinko eta sakon bat garatu dute.
Beren zentro eta sareetan egindako proiektuetan jartzetik abiatu dira, laburpen-posterrak azalduz eta bertaratutako i guztiek beren saretik ekarritako objektu adierazgarri batean oinarrituz, Hiri Foroak proposatutako oinarrizko lau arazoak aztertu dituzte.
Lau gai garrantzitsu horietaz ondorioak eta proposamenak adostu dituzte, eta komunikazio-tresnak zehaztu dituzte:
- Hitzaldiaren kontakizun grafikoa,
- Adierazpen musikal bat, hiri-RAP bat,
- adierazpen koreografiko bat eta
- CONFINTetik Hiri-forora zuzendutako manifiesto.
Ondorio horiek konferentziaren osoko bilkuran aurkeztu ziren parte-hartzaileen aurrean, eta agintaritza hartzaile gisa honako hauek jardun zuten: Hezkuntza Ministerioko ordezkariak, Lurralde Lankidetzako eta Hezkuntza Berrikuntzako zuzendari orokorra Mª Purificación Llaquet eta Ebaluazioko Institutu Nazionaleko zuzendaria Carmen Tovar.
Saioan ere CONFINTek bere ordezkariak aurkeztu zituen etorkizuneko eginbeharretarako, europar konferentzia barne, eta, lehenengo misio gisa, bere hausnarketa eta adierazpenak Sevillara eramateko agindu zien bere ordezkariei, urriaren 7ko Hiri Foroan parte hartuz.
IRAESeko ikasleen ordezkaritzak Estatuko V. CONFINTean parte hartzen du
IRAESeko ikasleen ordezkaritzak, 2020ko maiatzeko EUSKAL CONFINTen hautatuak, Guadarraman (Madril) urriaren 3tik 6ra egin den Estatuko V. CONFINTean parte hartu du, Foro Urbano-k egindako gonbidea erantzuten
Ordezkaritzan parte hartu dute:
Ordezkaritzak igande goizeko 7etan ekin zion bidaiari, arratsaldeko lehen orduan jarduerak martxan jartzeko prozesuan parte hartu ahal izateko eta bere ibilbidea erakusteko, eta asteazkenean, hilak 6, ia gauerdira arte itzuli zen, ondorioak bateratzen parte hartu eta produktuekin batera produktuak aurkeztu ondoren. Konferentziaren egoitzarako bidaia Errioxako ordezkaritzarekin partekatu zen
.
Euskal partaidetzako kideek garrantzitsutzat jotzen dute konferentziaren arrakasta lortzen laguntzea. CONFINT prozesu osoan parte hartu izana ere positibotzat jo dute.
Etxera itzuli ondoren, V Estatuko CONFINTaren ondorioak zabaltzea, horretarako haien artean antolatu direlarik, hartutako erantzukizunak betetzea eta ikasturte honetako CONFINT prozesuaren arrakastan laguntzea helburua dute.
astelehena, iraila 20, 2021
IRAES21 lehenengo bileraren gai-zerrenda
BILERA DEIALDIA |
|||
IZENBURUA |
IRAES 21 (2021-22 IKASTURTEA) |
||
TOKIA |
Eibarko Armeria Eskola
(Isasi Kalea, 36, 20600) |
||
EGUNA |
Irailak 24 |
ORDUTEGIA |
10 -etatik 12 -etara |
BILERAREN HELBURUAK |
|||
·
Ongi etorria
berriei, eta lan taldea martxan jartzea ·
Kurtsoaren hasiera
planifikatzea. |
|||
GAI ZERRENDA |
|||
1.
Ongi etorria
partaideei 2.
Sinadura orria
eta partaideen komunikaziorako datu bilketa 3. Gaizerrenda errepasoa. 4. Lan gaiak. a.
Aurreko ikasturteko ebaluapena:
Emaitzen errepasoa, balorazioa eta esperientzia arrakastatsuak b.
Oraingo ikasturteko
aurreikuspena: erronkak c.
2021-22 ikasturteko lan plana d.
Norbanakako gogoeta amankomunean
jartzea 5. Hurrengo bileraren helburuak, edukiak eta data 6. Bakoitzak lekarkeela |
|||
INFORMAZIOA |
|||
·
20-21 Ebaluapena egiteko
galdetegia https://bit.ly/3nsCVbG ·
Aurreko ikasturteko akta: hemen |
|||
ARDURADUNAK |
|||
Uxue Alli Nerea Azurmendi Mikel Entziondo Jose Ignacio Guzmán Bilbon, 2021eko irailaren 15ean |
ostirala, iraila 03, 2021
IRAES 21 Sareko 20-21 ikasturteko EBALUAPENA on-line egiteko deialdia
Kaixo Iraes21 kidea:
Ikasturte berri bat hasi da eta indarrak berpiztuta bueltatzen gara IRAES 21, Ikastetxe Jasangarrien sarea, berriro martxan ipintzeko.
Jakingo duzuenez 'Eskola Jasangarria' aintzatespena lortzeak IRAES 21 sarean parte hartzeko gonbidapena dakar. Sare honetan parte hartzea guztiz boluntarioa da, eta proposatzen diren ekintzetan, guztietan edo batzuetan parte hartzea, baita ere guztiz boluntarioa da.
Ikasturtea planifikatzeko bilkura bat egingo dugu Eibarren hurrengo irailaren 24an.
Baina bilerarako zure balorapena izatea funtsezkoa ikusten dugu, emaitzak bertan baloratu ahal izateko aurtengo egitasmoa adosteko.
Horrexegatik eskatzen dizugu galdetegi honen bidez zure ebaluapena amankomunean jartzea: https://forms.gle/AEvNEiGjCJTwLaKaA Hileak 17ra arte egongo da zabalik.
Eskerrik asko zure laguntzagatik
=====
Joan den ikasturteko dokumentuak hemen dituzu eskura ere:
IRAES 21 Ikastetxeen Sarea 2020-2021 LAN ILDOAK: https://drive.google.com/file/d/1OckehmrY7krKuik4ovQm4oSqK-Dd_HMw/view?usp=sharing
IRAES 21 Ikastetxeen sarea Eibar 2020-09-25 akta: https://drive.google.com/file/d/1Nmk_lEwM2Dj-RahUuKebcwUpWDs4zFMz/view?usp=sharing
ostirala, uztaila 02, 2021
AMAITZEKO...
Ikasturtea amaitzeko, zuetariko batzuk gurekin partekatu dituzuen lanak!
astelehena, ekaina 28, 2021
SAN JOSE CARMELITAS: Udaletxean
Adostu genuen bezala, gure proposamena helarazi diogu gure herriko udalari.
Alkate andreak pertsonalki harrera egin zigun eta eskaeraren ezartzeko
zailtasunei buruz hitz egiten aritu ginen, baina oso eskertuta eta pozik
geratu zen ingurumena eta, oro har, gure mundua hobetzeko gure interesa
eta lanagatik.
Elkarrizketaren uneko argazki bat eta gutuna partekatzen dizkizuegu.
Eskerrik asko eta uda on pasa.
larunbata, ekaina 19, 2021
SOPUERTAKO SAN VIATOR
Hona hemen, Sopuertako San Viator ikastetxeko SATeko ikasleek, Klima aldaketaren inguruan egindako lana.
larunbata, ekaina 12, 2021
LEHENDAKARIARI ZUZENDUTAKO GUTUNA: EUSKAL CONFINT
Maiatzaren 5ean Euskal Confint ospatu genuen. Confint, konferentzia bat da zeinen gai bat eztabaidatzen dugun. Aurtengo gaia klima larrialdia izan da eta eskola bakoitzak daukan IRAES taldearekin hainbat lan egin behar izan ditugu ikasturtean zehar eta baita ere hainbat konpromezu eta lelo aukeratu proiektu honen inguruna.
Euskal Confintean ikastetxe desberdinetako ikasleak batu ginen gure konpromezuak ezagutzera emateko, geroago azpitaldeetan bildu ginen eta azpitalde bakoitzak konpromezu proposamen guztietatik bat aukeratu eta norbaiti zuzendu behar izan diogu eskaera.
Guk lehendakariari gure konpromezua aurkeztea erabaki dugu.
Lehendakari agurgarria:
Guk IRAES taldeko taldekideek gutun hau idazten dizugu gure eskaera aurkezteko. Ziurrenik jakingo duzu Euskal Herriko hainbat ikastetxe Eskola Jasangarriak bihurtu dira eta honek proiektu batean parte hartzeko aukera ematen die. Honen izena IRAES da eta gu IRAES taldeko hainbat taldekide gara. Proiektu honen inguruan ikastetxe bakoitzeko IRAES taldeak hainbat lan egin behar izan ditu ikasturtean zehar, eta horretaz gain hainbat konpromezu hartu eta proposamenak egin behar izan ditu. Ondoren maiatzaren 5ean Euskal Confint egin genuen eta ikastetxe bakoitzak aukeratutako leloa, proposamenak eta konpromezuak ezagutzera eman genituen ikastolen aurrean. Confint konferentzia bat da zeinen gai bat eztabaidatzen dugun. Aurtengoa klima larrialdea eta ikastola desberdinak azpitaldeetan elkartu gara gai honetan konpromezu batzuk hartzeko eta betetzeko. Gure azpitaldea Eguzkibegi eta Lauroko ikastoletako Ainara, Unax eta Eider ikasleak osatzen dugu. Adostu dugun konpromezua eguzki panelak leku publikoetan eta batez ere eskoletan jartzea izan da. Horregatik zure laguntza behar dugu konpromezu hau egi bihurtzeko. Leku publikoetan energia asko kontsumitzen da eta gehienetan, zoritxarrez, energia hau ez berriztagarria da. Gainera, airea ere kutsatzen du eta honek hainbat ondorio dakartza: berotegi efektua, klima aldaketa… eta horrek izaki bizidunen osasuna kaltetzen du. Energia iturri berriztagarriak, aldiz, erabiltzen baditugu gure energiaren eskaera bermatzeko, eguzki panelak diren moduan, gure osasuna eta planetaren osasuna ez da kaltetuko.
Espero dugu gure eskaera kontutan hartuko duzula.
Adeitasunez IRAES taldeko taldekideok
ostirala, ekaina 04, 2021
osteguna, ekaina 03, 2021
Euskal Confint ekarpena
Paule Azpitartek Confinteko Hamaika taldeko arduradunetariko batek, taldea batu ondoren egin eta erabaki dutena partekatu du. Herriko alkateari dirua trukean birziklatzen denean edukiontzi batzuk jartzeko eskaera gutun bat izan zen, eta horrekin zerikusia duten kartel batzuk egitea ere erabaki zuten. Juan Orobiogoitiak eginikoa partekatu du!
larunbata, maiatza 22, 2021
asteazkena, maiatza 05, 2021
EUSKAL CONFINT 2021
EUSKAL CONFINT 2021
Pausoz pauso
Eskerrik asko guztioi
- Klima aldaketari buruzko parteideen lehenengo inpresioa
- Euskal Confint 2021 konpromisoak eta eskariak
larunbata, maiatza 01, 2021
EUSKAL-CONFINT 2021
on-line