Irakasleen balorazioa
1.- Jardunaldia prestatzeko aldez aurretik emandako informazioa baliagarria, ulergarria izan zen?
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 1 | 8.3% |
4 | 7 | 58.3% |
Oso handia: 5 | 4 | 33.3% |
2.- Madariaga Dorretxea: tokia, instalazioak, baliabideak...
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 0 | 0% |
4 | 0 | 0% |
Oso handia: 5 | 12 | 100% |
3.- Jardunaldiaren helburuen lorpen maila
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 1 | 8.3% |
4 | 5 | 41.7% |
Oso handia: 5 | 6 | 50% |
4.- Ikasleentzako goizeko saioa
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 1 | 8.3% |
3 | 0 | 0% |
4 | 1 | 8.3% |
Oso handia: 5 | 10 | 83.3% |
5.- Irakasleentzako saio berezia
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 0 | 0% |
4 | 3 | 25% |
Oso handia: 5 | 9 | 75% |
6.- Bazkaria
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 1 | 8.3% |
4 | 8 | 66.7% |
Oso handia: 5 | 3 | 25% |
7.- Osoko bilkura
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 1 | 8.3% |
4 | 5 | 41.7% |
Oso handia: 5 | 6 | 50% |
8.- Satisfakzio maila jardunaldiarekin
Oso eskasa: 1 | 0 | 0% |
2 | 0 | 0% |
3 | 0 | 0% |
4 | 4 | 33.3% |
Oso handia: 5 | 8 | 66.7% |
9.- Zure iritzia inportantea da guretzat.
Eskerrak
ematea ikasleentzat hau guztia den aukeragatik. Asko disfrutatu dute,
bai lanean eta baita Confintean ere.
Eduki dugun zailtasun handiena Iraeseroak egindako lana beste
esparruetara zabaltzea izan da. Askotan beste ikasleek ez zuten
ezagutzen hauek egiten ari zirena. Eskolako Confinta honetarako
baliagarria izan da, baina prozesuan zehar faltan bota dut. Dena den hau
gure Ikastolan antolatzeko erarekin zerikusi gehiago duakala uste dut,
eta hurrengo urtean hobetzeko aspektu moduan jarri dugu.
Dantza
ekitaldia ez zen oso ondo irten. Karakter kontua izan daiteke baina
baita planteatzeko era ere.
Sukarrietakoak bere zuhaitza banatzen hasi zirenean zentro batzuetakoak
jada jasotzen hasi ziren. Bazirudien hori ez zitzaiela inporta.
Horregatik agian banaketa hori beste era batera egin daiteke,
ekitaldiaren amaiera aurretik.
Nik, ikuspuntu orokor batetik, atal orokorrak mantenduko nituzke.
Eskertzekoa izan zen jardunaldi guztien puntualitatea eta irakasleentzako hamaiketakoa.
Oso egokia izan da laburtzea Sukarrietako ikasleen parte hartzea. Oso polita zuhaitzen emate prozesua.
Zorionak gero eta hobeto egiten duzuelako.
Ikasleekin ebaluazio egin eta geroko proposamenak:
1. Ekoliderrak gutxieneko adina izatea, heldutasunez eramateko taldeak.
2. Ekoliderrek aurretiaz ezagutzea beraien funtzioak eta zereginak, tailerrak lideratzeko.
Beste garaian egitea.Ikassleek Azterketa garaian daudelako.
10.- Zer ekarpen egin/egiten dio Confint-ak zure ikastetxeari?
Ikasleen eta irakasleen arteko elkarlana gehiago sustatzea.
-
Ikasleentzako aukera bat, Ingurmenarekiko beste ikastetxeetako lanak,
esperientziak,...ezagutzeko eta ez pentsatzeko Agenda 21 proiektua
ikastolako kontu bat dela bakarrik.
- Ikastolako estamentu, partaide guztiak Eskolako Agenda 21 proiektua
pixka bat gehiago baloratzea,...ikastolatik kanpoko ekitaldiak direla
eta.
- Aukera bat, Ikastolan egiten den lana plazaratzeko.
Ikasleak
eta familiak pozik daude egindako lanarekin. Gainera ikasleak harro
daude ikastetxeko konfit antolatzeko gai izan direlako
Egun
berezia da, denek dakite nora joan garen eta ea nola joan den galdetzen
dute. Beraz interesa badute jakiteko gure ikastetxearen papera.
Beste ikasleei erakartzea.
Ikasleentzako oso motibagarria da.
-
Lana suposatu dio baina, aldi berean, ikasleen motibazioa gehitu egin
du. Momentu batzuetan beste ikastetxeetako gazteekin lan hauei buruz
elkarrekin arituko direla animatu egiten ditu egunerokotasunean.
-
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Zure komentarioa, iritzia, proposamena... hemen idatz dezakezu: