EUSKADI JAPONEKO GARAPEN IRAUNKORRARI BURUZKO MUNDUKO KONFERENTZIAN
Garapen Iraunkorrerako Hezkuntzaren inguruko UNESCOren Munduko Konferentzia 2014ko azaroaren 10a eta 13a bitartean egin zen Aichi-Nagoyan (Japon). Bertan azken hamarkadako arrakastak aztertu ziren eta baita ere bidean aurkitutako oztopoak. Era berean, mundu osoko praktika egokien adibideak eman ziren, horien artean Euskadiko Eskola Agenda 21. Konferentziaren helburua lanerako lehentasunezko ildoak markatzea izan zen, Ekintza Globalerako Programa (GAP) baten bidez.
Zergatik egon ginen han?
Konferentziaren helburuetako bat garapen iraunkorraren hezkuntzan kasu arrakastatsu eta praktika egokiak identifikatzea izan zen, eta 25 praktikekin «Arrakasta historiei» buruzko erakusketa bat egitea. Abuztuan, konferentzia baino hiru hilabete lehenago, Eusko Jaurlaritzak gutun bat jaso zuen. Horren bidez konferentzia horretan Eskola Agenda 21 proiektua aurkezteko gonbidapena jaso zuen, praktika onak dituzten hautatutako 25 ekimenetako bat izanik. Aurretik, 2010ean, UNESCOk aitorpena eman zion Eskola Agenda 21 proiektuari, Garapen Iraunkorrerako Heziketarako tresna egoki bezala.
+ info
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Zure komentarioa, iritzia, proposamena... hemen idatz dezakezu: